Åter på landet & hela ligan är nu samlad, gillas!!!

Ja nu är hela ligan samlad, å xtra trevligt är det ju att jag nu har några dagar ledigt:) Tyvärr blir det ingen promis i kväll för det är ju helt svart ute trots all snö....Men...i morgon DÅ ska det bli promis:)

Får nu bara hoppas att det inte blir så kallt som dom lovat hmmm OM det blir rackarns kallt, ja då blir det en slappardag. Känner mig värd det:)

I morgon får det oxå bli en fixardag, hela ligan behöver få klorna klippta, tassar klippta & borstas igenom..

Skulle oxå vilja/behöva väga Breeze men jag har ingen våg:( För oj vad rund hon e´.....Kanske MÅNGA valpar?!? Hoppas hoppas!!!

Nu ska jag släppa ut ligan:)

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag hoppas på JÄTTE många valpar ;0)



GOTT NYTT ÅR Marie och ligan.



Kramar från Lotta med lapparna.

2010-12-30 @ 13:53:52
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Det gör jag med:)



Gott Slut & Gott Nytt!

Kramisar

2010-12-31 @ 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0