Ännu en skidtur med ligan

Åkte ut till klubben tidigt i morse för att åter ta en skidtur med ligan. Det var ngt kallare ca -10 grader...Hmm liite väl kallt kanske men jag tyckte ändå att hundarna fixade det bra! Sindie lämnade jag dock kvar i klubbstugan, där var det varmt:) Dom andra hängde på men i dag ville Breeze mest hålla sig i skidspåret...Mille & Trizz sprang som tokar mest i djupsnön, gillas! Det är ju hur bra konditionsträning som helst för dom att röra sig så mycket i djupsnön:)
Eftersom att det var kallare i dag så gled skidorna perfekt i spåret tjohooo!!!! Så mycket lättare att bara glida fram i spåret:)
Avslutade med en fika & hundarna fick leta godis, dels inne sedan ute i snön. Dom måste ju få "tänka" oxå...
Kändes helt OK att packa in dom i bilen för hemfärd....
Tyvärr så glömde jag att ta med mig kameran:(

Nu när mamma är hemma från sjukhuset har Sindie åter fått åka tillbaka till landet....Så nu har jag "bara" Breeze, Milloo & Trizz hemma.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0