Agilityträning i ridhuset med Milloo & Trizz

Trots massor av snö så packade jag väskan & åkte till ridhuset för att TRÄNA agility:)

Första timmen var jag alldeles själv & jösses vad BRA & DUKTIGA hundar jag har!!! oj,oj,oj & typsikt att ingen såh ha,ha,ha....För sen när Birgitta kom gick det liksom inte lika bra.....Tyvärr så filmade hon, ja ja MÅSTE titta på filmen men...jag kände direkt vad JAG gjorde för fel:( Jag var för SNABB?!? i min handling & mina hundar går blixtsnabbt på min kropp...Körde Eva-Marie´s övning igen både när jag var själv & när Birgitta filmade. Bla staketet(threadle)-ut sväng med fart från min sida....

När jag körde själv så var bägge hundarna supertaggade & körde som FASIKEN:) Oj, vad nöjd jag var!!!
Men allra allra bäst var Trizzen´s slalom...Jösses vad DUKTIG, snabb & säker hon var:) Kände då att träningen med 4 pinnars har gett resultat:) Men trots det så ska jag fortdätta ett tag till med att köra 4 pinnars. Testade att köra hela & då var även Birgitta lite, lite imponerad över MIN Trizz:) Ja hon var superduktig, min stjärna:) 
 
Även gungan bara small i backen både för Milloo & Trizz:)

Oj,oj,oj vilka hundar jag har:)

I dag hann vi med att fika 2 gånger för det var bara vi(?!?) som skulle träna:)

Ja trots att det inte gick lika bra andra gången så är jag nöjd med dagens träning:) Ser verkligen fram emot nästa söndag, för då...är det AGILITYTRÄNING igen:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Eva o Leffe

Hej Marie o sheltie ligan

Grattis till BÄSTA hundarna... Jag hoppas på att

hänga med Ehdk gängets tränings kvällar i vår

och jag tror att dom har träning inomhus oxså.

Kram till dig o godis från Leffe till ligan och

några extra till Mamma Breeze

2010-12-20 @ 11:20:09
Postat av: Carina

ÅH nu blev jag avensjuk! Vill träna med Krita också, men vet att jag måste få bukt med hennes beteende. Ska se om jag inte kan gå lite privatlektioner i början av året och se om det inte gäller. Kul att det gick bra, och klart det gick sämre när man blir filmad!

Ha det bra

2010-12-20 @ 13:54:01
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Eva, det låter ju TOPPEN! Då kan du ta med dig gänget & komma till ngn utav våra träningstävlingar:) Njut vidare av Världens bästa Leffe:)



Carina, ja det var himla KUL, men jag ville sååå gärna ha det bästa på film ha,ha,ha.Men det är nog nyttigast att få det "dåliga" på film så att man får SE sig själv klanta till det suck...



Ha det bra!

2010-12-20 @ 15:49:23
Postat av: Suneeta & Chanel

GOD JUL önskar jag och Chanel!! =)

2010-12-24 @ 07:26:55
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Marie G

God Jul!

2010-12-24 @ 19:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0