Musjakt i lägenheten!!!

Har man inte jobb skaffar min katt det!!! Indra har nämligen varit såååå snäll & tagit med sig en mus hem!?!?

Nä nu ska jag kolla om Indra har fångat sin jäkla mus som hon tog med sig IN i går kväll:( Japp, när jag kom hem vid 22 tiden hade hon sällskap av en liten mus!?!? Å inte fasiken har hon fångat & ätiti upp den inte, nix den rusar omkring titt som tätt & f.n vad trött jag blir....Ja,ja det är återigen bara att gilla läget.
Det får bli en tripp till ÖB för inköp av musfälla!
Sedan kommer jag att ha koll på när hon går in, inga mer öppna fönster för den damen! Är jag inte hemma får hon stanna ute om hon inte redan är inne....

Tyvärr Anna, men "aldrig" mera katt:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hon verkar vara en duktig musjägare. Gud jag skulle inte vilja ha en mus springandes runt i lägenheten, ursh. Hoppas hon fånga den igen!

2010-08-18 @ 11:15:28
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Det vill inte jag heller:( Har inte sett den nu i em så den kanske har lyckats smita ut. Hittar heller inga likdelar....

2010-08-18 @ 22:32:45
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0