På fredag är det bestämt att det ska "bli"

Nu är det förhoppningsvis dax att åka i väg med Breeze, så på fredag åker vi!!!

Har nu i 1,5 dag försökt att hitta ngn hane att testa henne på. Men....inte attan har jag träffat på ngn?!?! Helt otroligt igentligen, annars så träffar man på alla möjliga hanar men JUST nu när jag verkligen VILL träffa på ngn.

Har på varje promis zick zackat mig igenom hela Brunnsäng & spanat som en hög men har bara sett tikar suck...Såg en JRT hane på långt avstånd men jag han inte ifatt dom. Ville ju inte heller ställa mig & vråla...

Ja då lyser dom med sin frånvarao. Men skam den som ger sig!!! Ska snart ut igen så....

Inget är som väntans tider....

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Carina

Ja hoppas det går bra då då! Det är väll alttid så när man vill träffa hundar så kommer de inga!

Ha det bra.

2010-04-15 @ 17:15:21
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja nästa vecka kommer jag att träffa massor av hundar, Suck....

Nu är det nära hoppas jag:)

Ha en bra helg!

2010-04-16 @ 06:58:29
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0