"Ny blogg" med mer information om mina hundar & lättare att hitta i

Det kommer inom en snar framtid att hända lite nytt här på bloggen:) Dels kommer man mycket lättare att hitta information om varje enskild hund, mina Ängla hundar, samt om Kull B som efter Breeze & givetvis om den kommande Kullen B-B oxå efter Breeze:)

Det är min mycket SNÄLLA granne Carina med Russeltussarna som hjälper mig:) Utan henne hade det inte hänt ngt nytt här på bloggen....
Så...TACK Carina för all hjälp!!! Å mer blir det.....jobb för Carina alltså:))

Nä nu måste jag fortsätta att jaga inlägg till den "nya" sidan...

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Carina

Varsågod, hoppas du kommer bli nöjd när det är klart!

2010-04-30 @ 17:37:03
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0