Lugn natt & jobbig morgon

Som TUR var så har natten varit lugn:) Mille har sovit hela natten, trots att han haft löptik i rummet brevid....Men på morgonkvisten så "tände" han till & kom på att LÖPTIK i näsan!!! Efter det satt han utanför min dörr & pep hela långa morgonen suck...INTE lätt att vara hane i tjejflocken:)

Nu är han på altanen, den är inglasad & möblerad så det är inge synd om honom! Nu har han kommit in i nästa refräng, YLANDES....TUR ändå att vi åker hem i dag & att Breeze då så klart åker med hem. Mille får självklart stanna kvar...

Snart ska vi gå Viltparksrundan & hela ligan får följa med. Kan lova att jag kommer att ha KOLL på Milloo:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Leonbergern Chanel

Hej! Tack för dina vänliga ord i min blogg :D Nu blev jag ännu mer peppad och motiverad till att ut och springa.

Jo du jag undrar: när blir nästa hundpromenad?

2010-04-11 @ 11:47:23
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan, man behöver höra lite peppande ord då & då:))

Nästa promis blir efter jag har parat Breeze & förhoppningsvis blir det färd till hanen under kommande vecka:))

2010-04-11 @ 13:42:15
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0