Långpromis på delar av "Sörmlandsleden"

Påsk, ledigt & SOL då passar det perfekt att gå en "långis". Sedan att vi var ute & traskade i 3 timmar & 30 minuter ja det var bara en bonus:) Det kan man ju kalla långis:))

Jag hade som vanligt med mig Breeze, Milloo & Trizz, Svenerik hängde på & kors där uppe men vi fick även med oss Anders!!! Han skulle gå in sina kängor som han ska ha i lumpen.

Vi traskade via 3:an ut i skogen-över det blöta-ut på grusvägen med riktning mot baksidan av Mölnbo- för att sedan gå ut på Sörmlandsleden via Gruvorna.

   
På G Svenerik & Anders

 
Breeze


Myrorna jobbade för fullt

 
Anders passade på att "träna" lite

  

 

   
Bildbevis:)

  
Bivis var det snö-blött-torrt men vad gjorde det?! SOLEN sken hela tiden:))

  
Paus i SOLEN:)

  

  

 
  
Vid gruvhålen
  

  
Tur att det finns spångar att "gå" på:)
 
Blött var det men nu är vi nästan hemma

Hemma:)

Å då var jag värd en Breezer:))


Det var en jättemysig & trevlig runda, trots att den var lååång!!! Tur att jag har en dag ledigt till:) Kroppen
tycker att den gjort sitt för nu:( Men vaddå, det finns ju värkpiller som tur är!

Tack "Familjen" för en trevlig Påskhelg med god mat & dryck!!!

Njut av era hundar!

 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0