Långpromis med hundarna & Anders

Natten har varit helt OK trots att det bidde soffan med ALLA hundarna....Av ngn anledning så ska dom bara ligga precis brevid mig, ja,ja varmt & gosigt blev det. Var bara tvungen att tvinga bort tankarna om fästingar:(

I dag blev det en långis, inte så tidigt som jag är van vid. Men Anders skulle ju med & ja då fick det bli lite senare på fm:) Men oj,oj,oj vilket härligt vårväder vi har i dag, på Valborgsmässoafton:)) Så skönt!!!

Anders ska ju in i lumpen på måndag så han hade packning på ca 25 kg att kånka runt på + militärkängorna.

   

 

Utmed rundan så såg vi vårblommor, så fina:)

 


Å självklart hittade jag SKRÄP ute i naturen:(

Hittade även SNÖ?!?



  

 

 
Mille på span:)


Mina hundar fick gå i koppel vid dom värsta krokarna, inte vanligt...

 

 

  

  

  



 



Totalt var vi ute i 1 timme & 20 minuter:) Helt OK, känns bra att både jag & hundarna fått röra oss...

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Carina

Ni verkar haft en trevlig promenad. Vilket fint kort på hundarna, de stora kortet!

Trevlig valborg.

2010-04-30 @ 17:35:56
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja promisen var trevlig:)

Trevlig Valborg:)

2010-04-30 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0