Hipp hipp hurra för "valparna" som fyller 2 år i dag!!!!

Ett JÄTTEGRATTIS till "mina" valpar
Bingo "Leffe", Bästa "Trizz", Bino "Cash" & Brio "Pezto"
 som blir 2 år i dag!!!

Ja jösses vad tiden gått fort, kanske just därför jag nu är så himla valpsugen.....För nästan precis 2 år sedan mumsade jag & Ingela på varsin äggmacka, för då var "allt" klart. Mycket har hänt sedan den dagen, lite nostalgisk blir man ju när man tänker tillbaka på valptiden:) Den var ju så där alldeles underbar!!! Oftast ha,ha,ha, men som tur är så minns man ju bara det positiva. Men när jag tänker efter kan jag inte komma på ngt negativt!?!? Jag njöt mest hela tiden....Sedan gällde det ju att hitta bra hem åt dom små, ngt som inte var det lättaste. Men TUR hade jag för killarna kom till jättebra hem & det känns så himla skönt!!
 
Så TACK mina härliga valpköpare för att ni tar väl hand om "mina" små:)

Å Trizz ja hon fick stanna kvar hemma...För när det började ringa massor av folk & ville ha just henne(blue merle färgen) nä se det kändes inte bra inte:( Så ja då fick hon stanna....Men under en period var hon till salu, just därför att jag kände att även hon skulle behöva komma till ngn som tog tillvara hennes talang. Men även denna gång så gick det bara inte att göra sig av med henne & som sagt nu är hon kvar & kommer så att vara.
Mitt mål med henne detta år är att debutera i agility både agility & hopp OM min kropp fixar det vill säga....Nästa mål är att få godkänt anlagstest i viltspår. OM jag får tillbaka suget på att träna lydnad ja då kör vi klass 1. Men det tror jag inte:( För övrigt så är hon en go & fartig liten tjej:)

   
Mamma Breeze på valparnas 2 års dag:)

   
Trizz på sin 2 års dag:)


Trizz & Breeze

   
Leffe, Trizz, Cash & Pezto 4 dagar gamla:)

Hoppas att "Mina" valpar får en bra födelsedag & att det blir ngt gottit att smaska på:)

Njut av era hundar!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0