Härlig morgonpromis

Fast denna morgon blev den inte förräns efter kl 07...Jag hade tvättstugan & ville fylla på maskinerna först. Men sedan bar det av ner mot Mälaren, vi gick runt Udden & tillbaka via båtklubben & Bergvik. Hundarna skötte sig bra & gick lösa hela promisen:) Visst Trizz åt lite harpluttar då & då men det brukar hon ju göra trots att hon inte får. Men hon är snabb & det hinner alltid slinka ner några stycken...

Körde lite UT runt några träd dels med Breeze & så med Trizz. Breeze vet ju vad hon ska göra & Trizz håller på & lär sig:) Belöningen kom precis när dom rundat trädet dåslängde jag pinnen tillbaka till mig. Så att det blev en snäv tillbaka gång efter UT.
Mille gick mest & bara lullade & lukatde på allt:)

Vi var ute i ca 1 timme...Skönt var det & vi träffade bara ett hundekipage på håll. Jag gillar ju skarp att INTE möta massor av folk & hundekipage på mina promisar. Eller dom vi känner är ju KUL att stöta på såklart:)

Snart är det dax att ta ut dom igen, det blir kanske till att plocka lite skräp, för skräp finns det mycket av:( Men först till tvättstugan suck...

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kl 07.00 Jaså såååååå sent!

Jag trodde du var morgon pigg, ;=)



Kram

Lotta med Lapparna

2010-04-29 @ 13:38:44
URL: http://anncha0117.spaces.live.com
Postat av: Marie G

Tvättstugans fel ha,ha,ha....

Nu är ordningen återställd:)



Kramis

2010-04-29 @ 18:36:01
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: News And Notes

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-01-25 @ 11:20:04
URL: http://news-and-notes.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0