Bravo frysfoder till Trizz är nu inköpt

Äntligen så kom jag i väg till MaDs´& kunde köpa mat till Trizz:) Tyvärr så har jag ju ingen frys så jag kan inte köpa på mig suck...Men som tur är så har jag ju en snäll granne som kunde trycka in  ett paket:) Resten fick jag in i mitt frysfack....Så nu har hon mat i 1,5 vecka:))
Kan lova att lilldamen ÅT med god aptit!!!

Köpte oxå varsin Vomburgare till dom, så där riktigt smaskigt äckligt.....

I morgon kommer förhoppningsvis Prins Milloo hem:) Han har blivit lite väl kaxig där ute på landet grrr.....Man får INTE naffsa färdtjänstchaufförerna i byxorna:( En dumhet han börjat med?!?! Understimulerad kanske?!?! Eller så bara LÄNGTAR han hem:)

Ska bli skönt att få hem honom i alla fall....

Nu ska jag nattpinka tjejerna, det blir nämligen en tidig kväll. Var ju uppe redan strax efter kl: 05.00 i morse...Å man blir ju inte direkt yngre:)

Skickar en Grattis hälsning till Pezto´s matte Sandra som fyller år i dag!!!

Sänder oxå en tanke till "Nattis" som i dag lät sin Cazper somna in 9 år gammal:(

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0