Ännu en underbar vårmorgon, påskaftonen 2010

Påskafton, solen på G upp det är bara att NJUTA! Så upp innan tuppen & ut med hela ligan....Här på landet är det alldeles tyst, eller tyst & tyst här HÖR man fågelkvitter:) Verkligen rofyllt för själen.....


Breeze & en SOL på G:)

Sindie fick börja i koppel, ALLA andra sov & eftersom jag är en snäll person så fick dom sova vidare:) Efter ett tag släppte jag henne & självklart dröjde det inte länge förrän första skallet kom:( Tyvärr heller inte det sista...Men då var vi i skogen ner mot badet så då orkade jag inte tjata på henne mer än ca 25 gånger suck...sedan gav jag upp. Hon är 12 år & inte lägger jag ner ngn energi på att ens försöka ta bort det. Det försöket gav jag upp seriöst när hon fyllt 5 år! Snacka om att jag helt misslyckades med det:( Just därför så la jag ner MASSOR av energi på att Breeze INTE skulle bli en skällhund & det har jag LYCKATS med! Oftast, inte vid agilityplanen medans jag kör ngn annan hund suck...Men det är en annan historia.

Nere vid badet så satte jag mig så att jag såg ut över sjön. Så vackert!!! Passade på att äta min medhavda frukost, riktigt nice:))) Hundarna strosade omkring, ja Sindie hon satt brevid mig. Det är min tjej det:)))


Hela ligan, tidigt Påskaftons morgon:)

   

Som "tur" var så var det minusgrader vilket betydde att tom jag kunde gå på skaren!!! Annars hade jag fått plumsa i djupsnö hela sträckan från badet till grusvägen, vilken TUR jag hade ha,ha,ha....

      

Ha en riktigt trevlig fortsättning på påsken alla bloggbesökare!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: made grundsten

glad påsk på er!

är ochså ute på landet med min lilla luddrumpa och njuter av sol och ledighet,

kram på er alla

made

2010-04-03 @ 11:54:50
Postat av: Marie G

Önskar Er det samma:)

Hälsa Alla från Oss Alla!

Kramisar

2010-04-03 @ 18:03:20
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0