Milloo till landet

I dag hämtade Anders Milloo, han ska vara på landet medans jag & Trizz är i Vingåker & Breeze är med Birgitta & tävlar i Katrineholm på lördag.

Det känns alltid konstigt när ngn utav dom lämnar flocken, men jösses vad skönt det var att "bara" ha 2 på promisen....Breeze gick lös hela rundan & Trizz fick ha koppel på när vi gick utmed vägen. "Bara" ett koppel att hålla reda på, rena drömmen:) Allt kändes så mkt enklare, en mindre att ha koll på...Men som vanligt är det bara skönt ett tag sedan saknar man minsann att ha dom allihopa...

Har redan fått en rapport från landet, Mille hade hittat sängen. Hmm hemma får dom ju inte vara i sängen & vad gör Prinsen när han kommer till landet?! Bäddar ner sig i sängen:) Å det får han & det vet han!!!
Det är bara Sindie som blir lite avvis på när ngn utav dom andra kommer, hon är ju van att vara i centrum. Å då är det ju inte lika kul att dela bla frukostmackan....

Ja i morgon bitti hämtas Breeze & som sagt vi tar tåget till Vingåker. Ska försöka att träna Trizz lite på deras agilityhinder. OM nu kroppen fixar det...

Håll ALLA TUMMAR för Birgitta & Breeze på lördag, dom ska ju tävla i agility & hopp klass 2 i Katrineholm!!!
Jag håller mina TUMMAR för dom, Ingela med Papillonligan samt Annica & Cayenne!!! FOKUS-FART-NOLLAT LOPP-PINNE!!! Jag håller på er!
Med hopp om SISTA pinnen i ag klass2, men känn ingen press:) Man kan ju alltid drömma & det sista som överger människan är ju hoppet!

Njut av era hundar! 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det är klart att jag håller tummarna för Breeze!

Enya ska på utställning på Nynäs. BK på lördag och så sviker vi Sheltieligan på tosdag och "hoppar" agilityn. Enya och jag åker själva ner till Danmark på fre.morgon. för parning.



Ha det gott

Hälsar Mimmi, Enya och Indra

2009-09-25 @ 10:33:55
URL: http://www.starspangles.cybersite.se
Postat av: Marie G

Förstår att du hoppar träningen...Jösses vad spännande, jag HÅLLER TUMMARNA för att parningen går bra!!!

Får följa er på hemsidan:)

Hälsningar Marie & sheltieligan

2009-09-27 @ 10:56:34
Postat av: Anonym

Förstår att du hoppar träningen...Jösses vad spännande, jag HÅLLER TUMMARNA för att parningen går bra!!!

Får följa er på hemsidan:)

Hälsningar Marie & sheltieligan

2009-09-27 @ 10:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0