Kylig morgonpromis

Så himla härligt att börja morgonen med en tidig promis....Det var "bara" +1,2 grader, men så mysigt:)
Eftersom att kroppen fortfarande inte riktigt vill vara med så blev det en typ av aktiveringspromis, bra att det finns stenar, stubbar, backar osv i skogen:) Man kan ju hitta på hur mkt övningar som helst...Men jag tror nog att Breeze tycker bäst om när jag "tappar" mina vantar så att hon får springa tillbaka & leta efter dom. I dag hade jag även satt upp dom lite högre upp på en pinne....Tappar man ngt kan ju faktiskt den som kanske hittar dom sätta upp dom så att dom ska synas. Bäst att träna på allt...Men självklart:) var det ju inget problem för henne, hon hittade dom & så fick jag tillbaka dom. Trizz den lilla fuskisen hon möter Breeze & se då vill hon ha det hon hittat...

Ett bra sätt att börja dagen på!!!

Kan undra i bland hur alla dom utan hund kommer i gång på morgonen?!?! Själv så är det ju att måste att ta en hundpromis, gärna så tidigt som möjligt, när alla andra ligger & sover...........
Så hur börjar du din dag?

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0