Hundpromisen

Hundpromis, onsdag kväll frågan var ju OM ngn skulle komma?!? Å visst fick jag sällskap:) Markus (utan hund) & Agneta med "staffarna" kom. Vi tog promisen via Nyckelskolan-Grusåsen-Via Weda-Runt kyrkogården-Grusåsen-Birkavägen & tillbaka till Brunnsäng. Promisen tog nästan 55 minuter.
Även fast att det var lite småkyligt så var det ändå skönt att verkligen få gå av sig....Hundarna kunde springa lösa på vissa sträckor & det är ju härligt:)
Givetvis hade alla hundar reflexvästar & mina hade som vanligt när det är mörkt reflexhalsband & koppel. Å visst även jag hade reflexväst. Man kan aldrig ha för mkt reflexer på sig. Själv blir jag tokig när jag kör bil & fotgängarna tror att man ser dom, vilket man oftast inte gör. Inte förrän det är för sent:( Men jag kan lova att vi syntes i mörkret...
Trevligt var det att få lite promissällskap:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0