Fler fästingar

Fy böveln, men jag plockade en FÄSTING som satt på min hals(!?!?) efter en dag ute på klubben...Nu får man väl hålla tummarna för att den inte bar på borrelia eller ngn annan skitsjukdom:(

Efter dagens långpromis så plockade jag en krypande fästing på Trizz:(

Så behåll era ev fästinghalsband på era hundar för fästingarna lever ÅRET OM! Jag lovar, man är väl expert suck...Det har jag blivit efter alla  hundår & mina hundar får en fästing då & då trots kyla, snö & is...Men på TV så säger dom att alla fästingar inte är aktiva vid kyla!?! Jag säger bara FEL,FEL ,FEL dom är aktiva året om. Kanske inte i turbofart men dom finns där under lurandes när vi kommer oavsett om det är kallt eller inte....

Njut av era hundar! (trots dessa fästingar som förpestar tillvaron)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0