Ännu en tidig morgonpromis

Eftersom det inte händer så mkt i mina hundars liv just nu, ja då får jag skriva några rader om våra promisar....

Vaknade vid 05.00 & kände att det var lika bra att gå upp, hmmm tänkte hundarna kanske ngt tidigt matte?! Men dom hängde snällt på ut:) Det var 0 gradigt ute, halvmörkt & så mysigt! Hundarna fick gå lösa hela promisen, hade inte ens med mig koppel...Inte en männsika eller hund mötte vi, däremot några harar/kaniner men mina duktiga hundar bara tittade:)

Planerna för i dag är att Lena ska komma med ett gäng sheltisar för gemensam träning. Så nu håller jag tummarna för att det inte ska börja regna......Så KANSKE mina hundar får träna lite i dag...Fortsättning följer.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0