Länge sedan sist

Himla länge sedan jag skrev ngt på bloggen ,men....jag har legat nerbäddat i 4 dagar:( Har inte ens orkat starta datan....Då är det illa..
För att inte tala om mina hundar, dom har haft skittråkigt, har inte heller orkat göra ngt med dom heller:( Visst dom har självklart fått sina promisar men inte mkt mer. Vi har bara slappat i 4 hela dagar. Så nu kan jag lova dom har spring i benen, som tur är så kan dom ju alltid gå lösa så sprungit har dom fått. Men dom har inte fått några långpromisar....Har knappt orkat släpa mig runt på deras vanliga rundor...
Inge bra för mitt hundsamvete......Får ta igen det så fort jag får tillbaka orken.

Tog lite bilder på mitt område redan förra veckan, så här ser det ut där jag bor. Faktiskt ett trevligt område:)


Jag bor ovanför dom stängda persiennerna dvs 1 tr upp


Min balkong, där dörren är öppen


Porten


Rakt fram från min port


Vänster från min port & gata


Vänster från min port


På väg till mitt hus


Trapphuset


Nattpink samt kortpinksrundan


Gräsplanen där jag kan träna hundarna


Trädet vid garaget & baksidan


Mitt kök med div blommor


Skylten på min ytterdörr

Tycker själv att det är himla trist att läsa bloggar utan bilder, därför blev det lite hemme runt bilder:)

Njut av era hundar!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja det är verkligen fint där du bor, hoppas att du mår mycket bättre nu.



Kram Lotta med Lapparna

2009-11-05 @ 20:16:50
URL: http://anncha0117.spaces.live.com/
Postat av: Marie G

Det tycker jag med, men jag vill på på landet:)

Tack, är mkt piggare nu...

Kramis

2009-11-06 @ 00:03:37
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0