I Tumba

Hade lovat Lena att hjälpa till under Kattens dag med att fixa fika & ordna tipspromenaden. Min plan var att traska ca 1 timme innan vi plockades upp men...väl ute så ösregnade det :( Det var bara att vända & byta till regnkläder suck...Som tur var så slutade det efter ett tag men då var vi ju alla redan blöta. Breeze gillar ju inte riktigt att vara ute på promis i sådant väder så hon gick mest & luktade i ett tempo som  kallas segt...Den damen kan protestera, speciellt när det ösregnar:) Det blev lite bättre när det väl slutade.

Väl i Tumba så hade bägge tjejerna full koll på alla som kom samt alla dom STORA benen & så gristrynerna. Dom var tydligens dagens favorit. Det tyckte i alla fall Trizz, Breeze hon skulle bara gömma dom i bäddarna suck...När vi till slut åkte hem så kom jag på i bilen att jag glömt kolla om hon hunnit gömma ett gristryne i ngn bädd....

Passade samtidigt på att fylla på det helt tomma förrådet av ben/trynen/grisknorrar & fyllda ben. Samt frystorkat till Trizz, hon äter ju fortfarande så himla dåligt:( Så nu ska jag blanda i frystorkat i maten för att se om det duger åt damen. Fick även en förpackning blötfoder som jag ska testa. Trizz äter nämligen INTE Eukanubas smakliga Cavalierfoder...

Väl hemma så blandade jag i det frystorkade & visst åt hon, av det frystorkade! Det andra lämnade hon. Får blöta upp det mer till nästa gång....

Men som sagt att var i butiken en hel dag det tar så tjejerna var trötta på kvällen. Men ack så ljuvliga:)

 
En trött Breeze

 

 
Å så en trött Trizz

 

Njut av era hundar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0