Hundarna på landet

Hundarna hämtades ju som sagt i torsdags & skulle kommit hem i morse, men....jag ringde i går kväll & frågade om dom alla kunde få stanna lite till....Å det fick som:) Känns så himla skönt att vara helt hundfri!!! Låter kanske hemskt men det bryr jag mig inte om.
Saknar dom ännu inte så mkt.....Sedan vet jag ju att dom har det bra på landet.

Så nu får dom vara kvar så länge dom vill ha dom eller tills jag vill ha hem dom:)

Om jag får hem dom på onsdag blir det gemensam promis men om dom är kvar så blir det inget förrän nästa vecka. Kanske ngn annan vill ta på sig en hundspromis??? Slå en pling eller skicka ett mail så skickar jag ut till hundpromislistan....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0