Gemensam hundpromis

Torsdag kväll kl 18.30, mörkt & små kyligt. Skulle det komma ngn??? Å visst gjorde det det:)

Det var Ingela, Birgitta, Amanda, Maj-Britt & så jag + 9 hundar. Vi traskade via Bergvik-Grusåsen-Rosenlund-IP-sjukan-kanalen-Bergvik & hem. Det är så himla trevligt med promissällskap så här på sen kvällen...Tycker bara att det är så konstigt att inte flerkommer?! Skickar ju ut till ca 35 stycken....
Men men vi hade i alla fall trevligt & munnarna gick hela tiden:) Passade även på att släppa Milloo & Trizz ett par gånger & från gamla LT & hem gick alla lösa. Breeze gick lös hela rundan, min superduktiga hund:)
I Bergvik släpptes även Wilma & Lovis & allt gick bra! Så jag tror att alla var nöjda både två & fyrbenta:)
Totalt var vi ute i 1 timme & 20 minuter.
Sedan var det skönt att komma in & slappa i soffan:)

TACK alla för en trevlig promis!

GRATTIS Maj-Britt som med sin Lovis VANN kursavsfinalen i klass 1! Bra jobbat! Lycka till i Torshälla, jag håller tummarna:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0