Gemensam hundpromis

Ja då var det Tisdag & dax för gemensam hundpromis. Den här gången var ju det samling i Stadsparken i stan. Nu visste jag att 2 stycken skulle komma så sällskap skulle jag få:) Eftersom att vädret var helt OK, det regnade ju inte...Så då traskade jag med hundarna till stan, det tog ca 35 minuter. Lagom uppvärmning....

Å jösses, vi var totalt 10 stycken på promisen med 14 hundar. Det var riktigt KUL att så många kom:)

Vi gick via stan-Mälarbron-via sjukan till Kusen-runt/genom Kusen-slussen-Maren-tillbaka till Stadsparken. Trippen tog ca 1 timme & jag tror nog att alla var nöjda! Jag tyckte i alla fall att det var trevligt med sällskap! Man hade alltid ngn att prata med.

Sedan blev man ju kvar för lite hundsnack:)

TACK Lotta med Lapparna för skjutsen hem:)

Hoppas nu att MÅNGA kommer på nästa veckas promisar!!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Kristina Neogard

Hej

Det var himla bra att jag fick ändan ur vagnen och gick med igår kväll. Det var trevligt även om jag inte hann prata med så många p g a min lite ivriga hund. Men det gick bättre när han fick gå först och när vi lämnade gänget och gick själva hem så gick han jättebra.Så med lite träning så kanske det blir ordning på honom och mig. Jag hade stegräknare på mig så 13 500 steg vart det i går kväll. Jag var nog tröttare än Atos. Hoppas att vi kan gå med även nästa vecka. H Kristina

2009-11-18 @ 13:59:19
Postat av: Marie G

Hejsan,

Du ser, jag påminner dig till nästa promis också:)

Mina var trötta när vi väl kom hem.....

//Marie G

2009-11-18 @ 16:36:26
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0