Vårruset

I går tog jag & tjejerna tåget till Vingåker för en liten minisemester, semester & semester åkte ju i väg för att vara med i Vårruset i Örebro......Men däremellan så får det minsann bli lite semester.....
Väl i Örebro så var det MASSOR av tjejer i alla åldrar som skulle vara med. Ca 7000....Tyvärr så fick man inte ha hundarna med, men jag såg 2 stycken stackare som stod mitt i smeten suck....Själv så tycker jag absolut att man skulle få ha med sig hundar MEN då kunde man gå allra, allra sist! Inte mitt bland alla tokiga kärringar med stavar(som höll på att driva mig till vansinne!) & dom med noll koll.



Mina tjejer satt i bilen tillsammans med Gäspa, ja dom satt i varsin bur. Där gick det ingen nöd på dom, när vi kom tillbaka sov dom.
Slingan vi gick var var 5 km & det tog knappt 50 minuter, det hade gått att kapa tiden men det var himla trångt & i bland så fick man gå sakta, sakta suck...Men vi skulle ju ha trevligt & det hade vi! Picknink i det gröna avslutade kvällen.
Å kroppen då? hmmm inge bra, trodde knappt att jag skulle klara mig till mål & bilfärden hem var heller ingen hitt...Satan i gatan säger jag bara....Att gå för sakta fungerar ju inge bra, då låser det sig i bäckenet, bäst är att gå i en jämn takt.
Nu är det bara att "ladda" om till Kommunruset den 27/5, också då ska jag ta mig runt på 5 km´s slingan.

TACK Laget TOP FORM för trevligt sällskap!
Eloge till våran gruppledare Marie som fick ihop Team Top Form!
  

I dag ska vi åka till Katrineholms BK, Marie & Johan ska träna inför nästa lydnadstävling. Ska passa på att träna Breeze också...Måste bara planera VAD jag ska träna......Kanske agilityhindren står framme?! Ja då blir det agilityträning med både Breeze & Trizz. Men Marie sparkar mig nog i baken TRÄNA LYDNAD! & det behöver jag, så det blir det nog.....Får passa på när jag har ngn som kan titta & ge feedback. Kul ska det bli, att TRÄNA alltså. Bara den jävla värken släpper lite...Men hoppet är ju det sista som överger människan, så.....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det gjorde vi bra eller hur!? ;)

Tack för trevligt sällskap!

Kram Sanna

2009-05-15 @ 11:01:16
URL: http://saannapannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja vi gjorde det & vi gjorde det bra! Ha,ha,ha...

Kram från Marie

2009-05-15 @ 11:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0