Det där vardagliga

Ja sånt där man bara måste göra är nu gjort dvs tvätta alla fällar & hundbäddar.....Men så gör jag ju det varje vecka, kanske därför det är så jobbigt?! Men å andra sidan har ju hundarna alltid, nästen rena fällar....Tur att mitt förråd av fällar & bäddar är stort. Men det finns ju så mkt som jag tycker är läckert......Men nu blir det absolut inga fler bäddar eller fällar i mitt hem, det får bara inte plats!!! Sorgligt men santm OM jag nu inte säljer en del på garageloppisen då kan man ju kanske köpa en ny.....men NIX, det blir inga fler. Dom har så det räcker & blir över som vissa påpekar för mig. Men det måste bero på avundsjuka eller ngt .....
Men jag har ju faktiskt packat ihop en hel stor kartong av hundprylar som jag ska sälja, det är allt från leksaker till täcken.

I morgon är det dax för viltspår för Breeze & Milloo, planen ä'r att lägga ca 600 meters spår åt dom bägge. Vill ha minst fyra vinklar & bloduppehåll, återgången tar jag på nästa spår. Det är ju ett tag sedan dom gick ett blodspår.....

Sedan är tanken att jag ska träna agility, men jag är väldigt fundersam på om kroppen fixar det...Tror inte det, tyvärr.....
Bara måste träna handlings övningar med dom & så slalom med Milloo, ingångarframför allt. Hmmm det finns alltid massor att träna på....

men nu är det nattpink för dom som gäller sedan tar vi natt.....

Njut av era hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0