Agilitysektor möte

I Tisdags var det då dax igen för sektor möte i agilty på klubben. Väl på klubben var det så mkt folk precis överallt så vi beslutade att åka hem & ha mötet hos Birgitta.
Till slut kom vi då igång efter att Birgitta bryggt kaffe & te. Fikabrödet hade Amanda NK med sig. Det var så smarrigt med paj & vanlijsås.......

Vi pratade mkt om bla vårat KM nästa vecka samt tävlingen i september.....Svårt med domare suck.Men det bara måste lösa sig på ngt sätt.

Nu har vi också fått ut en liten minibalans som dom gröna kan träna kontaktfälten på. TACK Arnold för bygget!!!
Nu vill jag ha hem Trizz så att jag kan testa den......

Åkte med Amanda till Tom Tits & därifrån så gick jag & hundarna hem...Då hade vi alla fått kvällspromis & då kunde jag med gott samvete slå mig ner i soffan...

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är ju Amanda L nu! Hehe Kramis

2009-05-07 @ 14:29:26
URL: http://www.lundsgard.com
Postat av: Marie G

Redan??? ha,ha,ha....

Kram

2009-05-07 @ 15:43:21
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0