Tidig, kylig morgonpromis

Även denna morgon var det upp med Tuppen & ut. Det var som sagt tidigt vilket betyder inga människor med odrägliga lösspringandes hundar. Inte en söndagsmorgon innan kl 07.00. Då kan mina 3 kan få gå lösa hela tiden.  Men oj vad kallt det var -13 grader, men inga problem med tassarna på ngn utav dom.

Körde lite "inkallning" & självklart stanna innan det var dax att ta sig över vägen. När dom har varit på landet så är det lite si & så med hörseln hmmm, men det fungerade bra i dag. På landet är dom ju fria att gå hur som på tomten, här i stan är det ju lite annorlunda.

I skogen sprang dom upp & ner medans jag pulsade i snön, allt för att undvika att gå där andra gått före= ISIGT! Det bästa med det är ju att man mer får lyfta på fötterna.

Härligt var det med en sol på väg upp, tyvärr hade jag inte med mig kameran suck....

Snart kommer Amanda för att hämta Milloo till agilityträning, KUL för honom att få träna. Själv ska jag jobba....Nu är det bara att börja fylla tomma toarullar så att tjejerna har lite att göra när dom blir själva. Gömmer också godis som dom får leta efter. Sedan hoppas jag bara att dom är TYSTA medans jag jobbar. Ingen har klagat ännu i alla fall.....

Passade på att borsta samt klippa klorna på alla 3, välbehövligt var det.

Alla ni som inte jobbar: Passa på att aktivera era hundar i detta underbara väder!

Njut av era hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0