Snö igen!!!

Jösses vilken tur att jag/vi tog en riktigt långpromis på morgonen med alla hundarna! Strax efter lunch tittar man ut & vad ser jag??? Jo mer eller mindre snökaos!?! Då var det faktiskt skönt att vara på jobbet & veta att hundarna verkligen fått sitt & att jag skulle få skjuts hem.....
Men VARFÖR kom detta nu igen?!?!? Suck säger jag & nu när det är helg & jag är ledig?!

Ja väl hemma så var det då bara att byta kläder & återigen klä sig för mer eller mindre snöstorm. Konstigt nog men hundarna blev helt tokiga när dom kom ut, dom sprang som små vesslor i snön. Tror att dom gillade läget, visst jag gillar också vinter & snö men inte nu när jag precis innan lunch köpt lila pense´r!!! Tur var så överlevde dom hemfärden, det var ju snö men inte så kallt....
Kul det ska bli att plantera dom ståendes på balkongen i SNÖN! Min vanliga TUR...Men fint blir det nog, så länge dom överlever!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0