Rapport från Cash

Hejsan Rebecca & Tackar för rapporten!


hejsan marie och sheltisarna!
hoppas ni har det skönt, vi har det jätte bra. Vi har nu vart och köpt en valp till mig, hon heter babie girl och är korsning mellan, engelsk springer spaniel, papillon, japansk spets (mamman) och pappan var tax, hon är svart och liten, ser ut som en korv, om man ska vara exakt ser hon ut som en cocker med taxkropp. Och cashen är kär, han vill inte gå på proenad utan henne, gnyr hon kommer han som en blixt och ska kolla till henne och hon älskar han, det är verkligen sött att se. Busar gör dem för fullt också, det är bus, sova, gnaga, bitas lite, kissa bajsa, äta, dricka, gosa :D nu blir det skönt till hösten när de kommer behöva ensamma någon dag i veckan då har de varandra. det var allt för nu, ska sätta in bilderna imorgon, min kamera har fått fnatt så jag måste prata med min pappi först, men den andra kameran kan jag skicka bilder från. ha det gott, kramar familjen Cash.

Här är allt bra, Trizz är vild som vanligt & Breeze löper fortfarande....
Spännande med en hund till i familjen, det blir nog en bra lekkompis till Cash.  Ska bli spännande att få se bilderna både på Cash & den "lilla".
Lycka till med valpen! Kram till er alla från oss alla!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Familjen Cash

sätter in bilderna idag, de kommer ikväll. ska fortsätta att uppdatera, har vart lite dålig med bilder ett tag, men nu ska det bli ändring på det, nu när det kommer bli varmare ute ochljusare då ska det bli mycket bilder, vill jag lova!

cashen och babie är bästa vänner, de älskar varandra. så himla sött, det kommer bli bara braa det hära, hälsa alla! så återkommer vi.

kramar familjen babie cash :D

2009-03-18 @ 07:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0