Promis med Lotta & "Lapparna"

Äntligen så fick vi till en gemensam promis, jippie!!!Ganska tidiga var vi också......Vädret var väl inte superduper men vad gör det när sällskapet är så trevligt smile...

Jag hade självklart med mig Breeze & Trizz. Traskade på Birkavägen för att vi skulle mötas någonstans på vägen. Han gå en bra bit innan vi möttes, då bestämde vi oss för att traska via skogen ner till Ragnhildsborg. Lite isigt var det i skogen men det var bara att gå brevid. Det betydde att vi verkligen fick lyfta på benen bra för oss alla ha,ha,ha...
Tog oss sedan till skidbacken & ner utmed dess ena långsida, hmmm lite stenigt var det. Men vaddå, det är ju bara bra att få lyfta på benen....eller hur Lotta??? Vi tog oss ju ner....
Sedan fick alla hundarna springa av sig i ena fårhagen medans jag tog en "drink". Sedan gick vi hemåt.
Många steg på stegräknaren blev det, super!

Tack Lotta med lapparna för en som vanligt mycket trevlig promis!!! Det gör vi om!

I morgon är det årsmöte i SHK, ska åka dit med Gudrun, Marie E & Agneta. Det är i Västerås så det är en bit att åka. Ska bli intressant.....Givetvis hänger hundarna med, ja dom som är hemma alltså.

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Självklart var det jätteskönt med en prommis, speciellt när jag skall in i "grottan" och jobba,jobba hela kvällen.

Stenigt värre var det...och ner kommer man ju alltid-----;)

Vi hörs och störs...

Kram Lotta med Lapparna

2009-03-22 @ 13:34:58
Postat av: Marie G

Ha,ha,ha det är så SKÖNT att ha lite semester!

Jag sa ju att vi skulle komma ner smile....

Födelsedagsbarnet blev jätteglad över presenten!

Kram från Marie & sheltieligan

2009-03-22 @ 17:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0