Morgonpromis i Läppe

Passade ju som sagt på att hänga med Sven & Marie M till Läppe efter årsmötet. Har ju semester även på måndag, så SKÖNT!!!
Nu på morgonen tog jag & mina tjejer oss en rask promis runt i skogen & storfältet. Härligt att gå på andra stigar än dom man går på dagligen. Mötte en liten bulldog som blev jätteintressaerad av Breeze, men hon var inte ett dugg intresserad av honom. Nä lite smak har hon allt ha,ha,ha.....Söt var han men han dög inte åt henne.
Skönt var det i allafall med en promis innan frukosten som var klar tills jag kom tillbaka.

Nu ska här ut & läggas blodspår, sedan ska jag kolla när tollargänget kör apportering.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0