Ingen agility med Trizz

Nä, jag fick åka till landet i stället....Men det var inte så bra underlag så jag tar igen den senare...

Nu i dag bidde det en långpromis med hela sheltieligan, dvs Sindie, Breeze, Milloo & Trizz. Så härligt att ha hela ligan ihop!

     
Trizz bara skulle vara med på allas bilder.....

Den bit av rundan som jag var tvungen att gå på vägen var snorhal! Men då fick det bli kanten & djupsnön, bra för mig ha,ha,ha...hundarna fick träna på att GÅ dvs i skritt. Bra för hela deras kropp.



Väl i skogen så fick dom alla springa, men jag försökte att ha Sindie i ganska behagligt tempo.Allt för att hon skulle fixa hela fd Djurparksrundan. Hade med mig min kamera, passade på att fota både natur & hundar. 

     

Vi mötte ingen så skönt. Vädret var väl inte super men helt OK att promenera i. 


Breeze

Hade med mig fika som jag tog sittandes på en sten med härlig utsikt. Hade självklart med mig ett sittunderlag. 

     
Trizz                                    Sindie,Trizz & Milloo


Världens BÄSTA Sindie

Hundarna hade nog också himla mysigt i hop, tror att dom alla faktiskt saknat varandra....

  



     

Typiskt mig men självklart glömde jag sätta på mig stegräknaren suck...men jag & hundarna var ute i ca 1 timme & 30 minuter.

     

Njut av era hundar! 

Kommentarer
Postat av: Rebecca och cash.

Hejsan marie, nu har jag laddat upp lite utav alla bilderna på cashen. Ni får dem snart! Förövrigt så mår han finemang, busig och leker och vägrar att komma in ibland om han har hittat något skoj i skogen hihihi. Och vi har även lärt han rulla runt :D så nu kan han, sitt, ligg, ner (han ligger ner på sidan som när han sover), upp (ställer sig på bakbenen), vacker tass, puss (han pussar en), rullarunt, stanna (han väntar tills vi säger varsegod), det var nog allt. men snart ska vi börga lära han att gå mellan benen som i tunnel, och sen pang du är död :D men hoppas ni har det lika bra som vi! kram från hela familjen Cash.

2009-03-09 @ 08:49:35
URL: http://lillarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0