GRATTIS lillebror 37 år!

HIPP HIPP HURRA för min lillebror som fyller 37 år i dag!!!

  

Det är första gången på 37 år som vi inte träffas på min lillebrors födelsedag, men så blir det när man flyttar till syd Sverige.....Det kanske blir att fira i sommar?!?



Påminde lillebror om att det "bara" är 3 år kvar till 40, men han sa att det är lååångt dit ha,ha,ha. Ska säga det den dagen han fyller 40, men då skulle han påminna mig om hur gammal jag då blivit hmmm. Inte lika kul suck...Men som pappa sa "man är inte äldre än man känner sig". Får påminna mig själv om dom orden då & då....

Svägerskan var ute med några kompisar & åt, sa att hon firade sin sambo/särbos födelsedag. Ha,ha,ha men man måste ju inte ha en anledning till att gå på restaurang smile....

Njut av era hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0