REGN,REGN....

Fy attan vilket väder!!! Det har regnat nästan hela dagen suck....Får väl vara glad att man var morgon pigg så att man han med en promis på ca 1 timme tidigt i morse innan det började regna så intensivt.....Lite regnade det då också men det var helt OK, tjejerna hade regntäcken på sig så dom var ganska torra när vi kom hem. Lite duggregn fixar man ju men jösses nu har himlen verkligen öppnat sig. Det blir nog ingen agility i dag tyvärr. Om det skulle sluta regna hinner man nog ändå inte ut till klubben innan det börjar igen....
Är ju lite sugen på att köra Trizz på gungan & kontaktfälten igen...Fick ju lite inspiration efter gårdagens träning.

Samvetet säger att jag också skulle lägga några viltspår men icke! Efter att ha lagt 3 spår i går så plockade jag 3 krypande fästingar på MIG!!! Glömde helt enkelt att spraya mig med anti fästing/mygg medel & se det straffade sig direkt....Känns minsann som om det kryper överallt....

Nä det får nog bli en slappardag i dag.

Har kollat in resultaten från SM & tyvärr så fixade inte  Micke med Roddan att kvala in till lydnadsfinalen...Men dom kommer igen nästa år.

"Våran" superduktiga agilitytränare Annika VANN lagtävlingen i agility large. Ett JÄTTEGRATTIS till segern!

Önskar att man själv var så ambitiös & att man satt upp ett mål med sin träning....Tyvärr har jag inte gjort det med ngn utav dom hundar jag har nu. Ush & fy, nu börjar samvetet gnaga igen suck.....
Ska kanske slå en pling & höra om man kan få med sig ngn ut & träna?!?

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hallå hejsan i blötan!

Jag hänger gärna med på lite viltspår, om det skulle hamap sig nån dag, och om det skulle kunna SLUTA regna!

Loija vill hemskt gärna göra nåt kul, som att viltspåra.

Kram

Lotta

2009-06-14 @ 22:07:25
URL: http://anncha0117.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0