Midsommar

Ja då har man återigen firat midsommar i trevligt sällskap med mkt skoj & sång. Ja, jag sjöng men bara LITE det var andra som fixade det betydligt bättre än jag.....Hade med mig alla hundarna violket var tur för av ngn anledning så bara går tiden & vi var inte hemma förrän vid 01.30.
Hundarna sprang för fullt mest hela tiden, mellan den stora tomten & till alla som kanske kunde tänka sig tappa ngt ätbart.....hmmm det hände titt som tätt. Hade varit så smart & inte gett hundarna ngn kvällsmat bara frukost. Kanske beroende på att vi åkte redan vid 12.30. Men dom fick mat det kan jag lova....
När det var dax för tävling då fick dom faktiskt sitta bundna, annars ska dom bara "hjälpa" till att hämta & så vill dom ju att ALL fokus helst ska vara på dom...Men Anders höll i gång dom både med boll & freesbe.
Kan lova att dom sussade sött hela den långa vägen hem, blundade lite jag också...

Det var en mycket trevlig dag/kväll & det är så skönt när man kan ta med sig ligan. Annars hade ju samvetet börjat gnaga.

Jeanette har skickat en rapport om att Femi har fått 9 stycken härliga valpar!!! Ett JÄTTEGRATTIS!!! Ska bli superspännande att följa dom "små"(än så länge ha,ha,ha). Frågan är bara hur hon ska kunna välja valp?!? Men jösses det är ju bara ett härligt "problem"...Kan lova att du har en härlig tid framöver! Lite avis är jag allt.....
Ge Femi en stor KRAM från oss!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0