Anders har tagit studenten!

Världens bästa Anders har nu äntligen efter ett låångt skolliv tagit studenten!




Ett JÄTTEGRATTIS till den nyblivna studenten!

Vi andra hade massor att göra inför den stora dagen, jösses det var både städ, matfix, ommöblering, göra bål, beställa tårtor, plakatt, blommor mm mm. Tyvärr så skulle det ju bli skitväder & därför fick det bli att göra ordning med långbord på altanen på landet. Men bra & fint blev det, men så har vi också jobbat för det ha,ha,ha.....




Väl på Torekällberget så var det så mkt folk & givetvis så REGNADE det stora delar av den tid vi väntade & väntade. Men det var väl värt all väntan i regn & kyla när han väl kom. Den nybakade studenten.

 

     

Av ngn konstig anledning så började jag minnas min egen student, just det hur många år sedan var det???Jösses 22 år!!! Det kan ju bara inte stämma men visst gör det det...Suck... Då var vädret fint & jag kommer nog i håg det mesta som hände den dagen. Minns hur himla skönt jag tyckte att det var...
Men att det var så länge sedan....hmmmm ja,ja åren går det ser man ju inte minst på att Anders har blivit vuxen dvs myndig & nu också tagit studenten. Usch nu känner jag mig ännu äldre....


     


  

Väl tillbaka till Anders dag....väl på landet så blev det lite mingel med bål & tilltugg. Sedan blev det grillat & potatisgratäng, mumsigt var det. Till sist blev det student tårta soom var himla god. Kvällen blev sen men jag tror att studenten fick en bra dag, det hoppas jag i alla fall....

 

Snart ska här tittas på filmen från studentfirandet. Kul att ha.

TACK Ove & Birgitta för lånet av filmkameran!!!

Å hundarna, ja dom hade en lite halvslapp dag. Men dom hade fullt upp när alla kom, ngn kan ju tänkas tappa ngt på golvet. Då gäller det att vara först.....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0