Hundpromis utmed Måsnaren

Tack Agneta som med Dino & Ebba gjorde hundpromisen trevlig! Alltid kul med sällskap, så det måste vi göra om!

Vi gick utmed  sjön Måsnaren växlande på grusväg/skogsstigar & ganska långa avsnitt precis utmed sjön. Precis så där mysigt & trevligt som man vill att en hundpromis ska vara. Hundarna sprang för fullt men ingen utav dom ville gå i & simma....Ja så var Ebba väldigt intresserad av min snygga Prins! Men icke sa Nicke, inga valpar så dom fick gå lösa i omgångar. Ebba löper nämligen....Å min Prins är ju inte sen att haka på när tillfället erbjuds.....
Promisen tog ca 1 timme, precis lagom. Tyvärr så var det inte så bra för kroppen men men , hundarna fick sitt.

Som vanligt så plockar jag MASSOR av fästingar! Orkar inte räkna dom, men jag är nog uppe i ca 40 talet & ännu plockar jag ngn då & då. Det jäkliga är att jag plockat 2 som krypigt på golvet så nu är det tofflor som gäller....Tur att det lite småruggigt. Usch & fy för fästingar!!! Tänk om man kunde utrota dom!!!

I morgon, TISDAG kl: 10.00, samling vid Fårhagen för gemensam hundpromis. Har du tid/lust så är det bara att komma....OM det ösregnar går jag inte.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0