Vardagliga ting

Samtidigt som det är skönt att få hem två hundar till har det faktiskt varit lika skönt att bara ha en hemma....Hemskt men sant.

Många promisar har det blivit & i natt så vaknade Vesslan innan kl: 04.00!?!?!?! Givetvis ville hon UT & snäll som jag är så var det bara att gå upp & UT! Fördelen är ju att det absolut inte finns några människor ute vid den tiden. Har man otur möter man tidningsutdelaren, men inte ens det gjode vi i natt... Å visst så gjorde hon både ock som tur var, det säger jag ha,ha,ha. Ja & när man då redan är ute kan man ju lika gärna ta en promis. Ganska trevligt, hundarna kan springa lösa utan att man stöter på några gnälliga tråkiga människor. Tyvärr känns det i bland som om det finns alldeles för många av dom. Men icke i natt, nä då var det lugnt & skönt nåja skönt vet jag inte. Vädret var ju inte precis på topp & så var det halt också. Men bäst var ändå att när vi väl kom in var det bara att gå & lägga sig igen.

För att efter några timmar göra om proceduren.....Vilket liv att ha hundar! Smile

I dag så fick alla hundar följa med till Tumba, snacka om att dom verkligen damsög golvet efter ALLT ätbart & mindre ätbart. Hmmm.......I övrigt så skötte dom sig bra! Mille var väl inte så glad han fick nämligen ha på sig pinkskyddet. Man vill ju inte att han ska ha chans att skvätta både här & där....

Väl hemma så åt faktiskt Trizz en hel del, tyvärr inte allt men men.....Nu blandar jag Purina Pro Plan, lax med Royal Canin, mini junior. Fick även med mig lite blöt foder av Lena som jag kan blanda i med torrfodret, men det får bli i morgon. Äta måste hon ju....

Nu ska här slappas innan det är dax för nästa promis.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0