Trevligt besök

Nu på morgonen kom mina vänner Marie & Sven från Läppe på besök. Vi tog en liten promis med alla hundar, mina tre & deras 2 pudlar Bellis & Sally samy tollaren Gäspa.
Det började med att Gäspa INTE ville lämna bilen, nix hon såg minsan Breeze & då ska man passa sig?! Vaddå, Breeze som är sååå snäll?!? Hmm det beror nog på att dom bla träffades när Breeze hade alla sina valpar & sa då till Gäspa på skarpen. Det har Gäspa inte glömt!
 Det är ganska kul att se hundarna, mina lekte med varandra & deras ja för dom var ju allt nytt. Snacka om många dofter att kolla igenom. Så är dom ju också "skogshundar" ha,ha,ha....
Härliga är dom i allafall!

Marie tyckte att Indra var jätte fin & trevlig?! Självklart är hon trevlig, hon är ju min smile....

Efter en fika & presentöppning så åkte dom vidare.
Tack för den fina lila duken!

Ses snart igen.....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0