Surfar runt

Passar på att surrfa runt på olika hundmänniskors hemsidor/bloggar. Men det ska JAG inte göra! Jösses vad DÅLIGT samvete jag får IGEN!!!! Alla är så himla aktiva & duktiga med att träna & satsa på & med sina hundar!

Usch STACKARS mina hundar just nu...........Visst dom får självklart promisar & så men......jag tränar ju inget just nu!!!
Då kommer tankarna igen dvs att sätta ut Trizz på foder till ngn som verkligen vill satsa på en blivande stjärna?!?! Tror att hon blir som Breeze superarbetsvillig. Frågan är OM JAG fixar det??? INTE som det känns nu, suck att man ska vara så otroligt velig!!! Jag blir förb...ad på mig själv!!!
Milloo skulle ju också säker trivas bra med ngn som bara brydde sig om honom & hans behov....Men det är klart när man går på promis & ser sina hundar springa med varandra, ja då tror jag ändå att dom har det ganska bra. Men räcker det???

Nä nu får det vara slut på att kolla runt på alla superaktiva hundmänniskors sidor!
Stor ELOGE till er! Lyckos era hundar!!!

Nu ska jag nattpinka mina hundar

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0