Stadspromisen

Ja trots lite halvtaskigt väder så var det bara att ta sig tillstan. NÅGON kanske kom???Visste ju att Kristina med Allis Brallis skulle komma...Å se det blev bara vi två & våra 4 hundar!?!?
VAR ÄR ALLA ANDRA HUNDMÄNNISKOR I DEN HÄR STAN?????

Nåväl det var riktigt trevligt att bara vara två, då har man ju tid att prata med varandra. Breeze tycker ju inte om Allis så det gäller bara att hålla henne i från Allis så går det bra.

Vi gick runt Viksängen-Hagaberg- Kusens backe-Runt Maren & tillbaka till Stadsparken. Promisen tog ca 50 minuter. Precis lagom så att jag han med min buss hem. Hade nämliogen tänkt gå till stan men när jag kollade klockan såg jag att det skulle bli tajt så det blidde buss....

Tack för sällskapet Kristina & Allis!!!

Mina hundar fick sig sedan en promis från bussen & då jäklar sprang dom som tokiga. Man kan ju tycka att dom fått sitt men icke...Lite vila på bussen sedan var det fart igen.
Men väl hemma så blev det lugnt ett litet tag. Men snart var det ju dax för nattpinket. Ja & då börjar det ju om, hört det förr???Trodde väl det..

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0