Rapport från Amanda & Milloo

Amanda ringde & rapporterade att dom tyvärr diskade sig men att  hon var jättenöjd med Milloo, min Prins!!!
Han hade skött sig exemplariskt, lugn & tyst i buren men så fort hon tog ut honom visste han Jippie AGILITY!!!! Han älskar ju att kör agility så jag är SUPERGLAD att Amanda vill träna & tävla min Prins!!!



Nu är det en klass kvar, håll TUMMARNA för att det går BRA för dom!!!

Fortsättning följer.... Här kommer den: Det gick tydligen väldigt bra i nästa klass så pass bra att Amanda efter en vals glömde bort vart hon skulle ha,ha,ha...Dvs DISK. Men det viktigaste var att hon var nöjd & att min Prins skötte sig smile...Amanda säger att han var pigg & agilitysugen.
Men under natten var han tydligen lite "hemsjuk" för att skulle vara i sängen?!?? Han sover ALDRIG i sängen hemma. Å snälla Amanda tyckte synd om Prinsen men mkt sömn blev det tydligen inte stackars Amanda!

Men nu är han hemma!

TACK Amanda för den här helgen!!! 

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0