Långpromis med Lotta & "lapparna"

I dag bidde det en långpromis med Lotta & dom två "lapparna". Å se det var underbart väder ute, med snö & lagom varmt/kallt. Det kan knappast bli bättre med så trevligt sällskap smile....

Vi gick via Ragnhildsborg-Kanalen-Grusåsen-Weda där vi hämtade en bil ha,ha,ha.....Passade på att beställa pokaler till klubbens KM i agility, två flugor i en smäll.

Tillbaka till promisen, vi gick på ställen där vi kunde ha alla 5 hundarna lösa & snacka om att dom tyckte det var härligt! Så läckert att se 5 hundar rusa runt i snön, det såg verkligen ut som om dom trivdes. Man mår så bra efter att ha gått en riktig promis både för sin egen skull & hundarna.

Tänkte ta med min NYA kamera men se jag måste ladda batterierna suck....Det hade nog annars blivit bra kort med dom objekten & det vädret. TYPISKT mig!!!!

Mitt samvete var i alla fall OK när det var dax att åka till jobbet. Hundarna fick varsitt ben, men jag antar att dom mest sover.....

TACK Lotta & "lapparna" för trevligt sällskap!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

"Lapparna"...det var ett kul uttryck, och smart.

Visst var det skoj. Det är bara damphunden som man får ha koll på...



Vi prommenerar snart igen.



Kram Lotta och Lapparna....hihi

2009-01-30 @ 22:13:11
Postat av: Marie G

Ja hoppas att det var OK?!? Japp det gäller som sagt bara att få ihop våra tider & dagar...

Kram från Marie G & sheltieligan

2009-02-01 @ 19:40:28
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Dilan balle äppelmos.

Jättefin blogg.

Vad gör du :) ?



p-e-a-c-e

/ www.mramin.blogg.se





2009-02-01 @ 19:43:20
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0