Å så hundarnas dag

Det bidde en promis med lillebror som hade med sig sin Zerox. Vi gick en bit av "min" gamla Julaftons runda dvs den vi alltid red på julafton...Nostalgi eller???? Snöblask suck men hundarna sprang i full rulle, härligt! Brorsan var duktig & gömde sig för Zerox ett par gånger & självklart hittade han honom på en gång. Det är LITE svårare för mig att göra samma sak, det är ALLTID ngn av dom som har koll på var jag är. Självklart "visar" just den hunden var jag finns "titta, HÄR är matte".

På kvällen blev det tårta för min svägerska fyller år i dag. GRATTIS JENNY!!!!! 1 år närmare 40 ha,ha,ha....

Annars så har jag inte tränat hundarna ngt alls i dag hmmm nu kommer det dåliga samvetet fram....
I morgon ska jag TRÄNA ngt, undra vad?????

Mina trädojjor har gnagmärken?!?!?! Har ngn av mina hundar tråkigt på dagarna?!?!? Kan det var Trizz???? Tror det......Hon är ju en liten vessla. MÅSTE aktivera henne mer......

Var är min träningsinspiration????? Som det känns nu LÅNGT borta...........

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0