Valparna 10 månader i dag!

GRATTIS "mina" valpar på 10-månaders dagen!!!!

Oj,oj,oj vad mycket som har hänt på dessa 10 månader!!! Kan fortfarande komma i håg känslan att vänta på att dom skulle födas, stackars Ingela sovandes på min soffa & jag som bara VÄNTADE! Men så till slut så kom dom fyra små varelserna. MINA valpar! Så underbart & nu är dom snart 1 år. Vad fort tiden gått.

Så mina valpköpare, ge Leffe, Cash & Pezto en riktigt smarrig godbit från mig & resten av gänget!

Trizz min lilla vessla, så mkt fart i den lilla kroppen, hon är bara för härlig! På söndag ska vi träna klicker, ska bli intressant & se hur hon beter sig i grupp. Det ska bli kul att få ägna sig åt bara henne en stund, det behöver hon.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0