Träning i SNÖ!

I Läppe var det massor av snö ngt jag inte riktigt var beredd på......Men i dag så körde Marie & jag lydnad med Gäspa resp Breeze. Marie körde fotgående, Gäspa plogar som värsta plogbilen smile. Men vi tragglade en del & filmade. Tror nog att hon får ordning på det bara hon är konsekvent eller hur vännen?

Själv så visade jag ett helt långt inkallande med ställande. Breeze fixade stanna bra men hade ingen fart till mig efteråt. Men jag har ju inte gjort ett så långt "färdigt" moment ännu. Men jag TRÄNAR så snart ,ja då attans ska det sitta!!! Testade även fjärren ute i snönmen se den måste vi träna MER på!!! ha,ha,ha.... Det kändes kul att ha ngn som kritiskt tittade på en, man är ju inte van vid det. Tränar ju mest själv....Kul var det i alla fall.

Vi avslutade med att pulsa med hundarna i djupsnön ute på kalhygget,nyttigt för oss alla! Kändes riktigt bra att sedan komma in i värmen & brasan! Men säg den glädje som varar, nix snart var det dax att åka till tåget & HEM suck..

Väl hemma så möts man av lika mkt snö som i Läppe?!? Halvkaos alltså, men bussen kommer men fort går det inte. Men fram kommer jag, sedan är det bara att pulsa i snön hemåt & väl där ja då är det bara att skotta hela framsidan suck. Ngt som känns i ryggen, inge bra.....

Nu har alla hundarna dvs Mac, Breeze & Zingo fått mat & varit ute. Nu är det min tur att slappa......

Njut av era hundar!































































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0