Letat foton till hemsidan

Vad bra det är när TV´n bara visar skit program, för då kan man göra ngt nyttigt. Tex leta efter gamla foton som ska scannas in till min hemsida. Man har ju en hel del att gå igenom men jag kom en bra bit på väg. Hittade bla bilder på världens bästa hästar Ziggy Stardust "Ziggy" & Penny!  Men det tar ju sådan tid för man blir ju allt lite nostalgisk när man sitter & bläddrar bland alla bilder.......

Hmm undrar hur MÅNGA bilder man kan sätta ut på en hemsida???? Jag har ju MASSOR av hästbilder!!!! För att inte tala om alla hundbilder från förr på bla  Apollo min allra första egna underbara JRT & Jeffi min första sheltie.
Får nog prioritera hundbilderna, men några hästbilder kommer finnas med...

Man blir allt lite putt när man ser bilderna från förr, jösses vilken kvalite på bilderna?!? INTE!!! Så synd!!! Tur att mina närmaste förbarmade sig över mig på min födelsedag så att jag fick min NYA kamera!
Jag fick ju aldrig ngn egen häst så det här var nog den bästa present jag fått!!! Håller fortfarande på att lära mig den...Allt tar bara sådan tid för mig alltså......

Nä nu ska hundväskan packas inför morgonens klicker övningar.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0