Helgblandat

Herrejösses vilka härliga & upppiggande promisar man nu fått!!! Både lördag & söndag morgon tog vi en långpromis i det härliga "vintervädret". Så lugnt & skönt samt lite folk ute?! Nu i morse var det -6,7 grader & vindstilla. Kan knappt bli bättre......Det är nästan så att man kan gå hur lång som helst.

Tror att Breeze är på G att löpa.....Hon skvättpinkar, slickar sig & beter sig som jag vet inte vad suck...Milloo är också lite intresserad. Men "smack" så åker han på stryk. I dag träffade hon en annan tik som också var på G. Det var nästan så att man skämdes över henne smile. Snacka om att göra sig till. Det blir till & ringa dom på landet & fråga om Mille kan få vara där medans hon löper.

I dag var jag till Lena i Tumba, behövde kattmat till Indra. Hon får ju kattungemat i blötfoder & det går ju åt.
Passade på att pinka av hundarna utanför så att det skulle vara torrt inne. Gissa vad som händer???? Det är så att man skäms!!!!! Jag "glömde" Milloo ute!?!?!? Herrejösses säger jag bara!!!! Det kommer en kille & knackar på & frågar om det är våran hund som springer utanför?!?!? Visst, det var Mille det suck.....Tur att han kom & tur att han inte blev överkörd!!!!! Min Prins!!!

Han behöver komma till någon som BARA bryr sig om honom, stackaren!!!!
Hmmm det tog lite på hans krafter för att han var helt slut efteråt.  Nu måste jag bara säga att han var inte ute mer än några minuter men i bland kan det räcka för att ngt ska hinna hända! Hemska tanke. Får nog köpa en lott.
Nä jag får nog gå till doktorn i veckan....Ngt måste vara knas. Det är ju 2:a gången jag glömmer Milloo ute!!! Å en gång glömde jag SIndie i trapphuset.....Summa 3 gånger glömd hund! Dvs 3 gånger för mycket!!!!
Eller har jag för många hundar??? Nä 3 stycken ska man väl komma i håg att ta med sig in????

Nu är allt lugnt & hundarna sover & katten ligger på databordet.

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahahaha! Det är åldern!! I´m sure

Tur att inget hände.

2009-02-01 @ 21:22:52
URL: http://galhon.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja men det hände också INNAN jag kom in i den här åldern smile...

2009-02-01 @ 23:34:42
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Tessan

Tre hundar är alldeles lagom! Håller med syrran, tur att det gick bra! Ha en bra vecka! //Tessan

2009-02-02 @ 18:59:16
URL: http://www.prius.cybersite.se
Postat av: Lotta

Hahaha vilken blunder, stackars Mille....



Det kan inte vara annat än åldern...



3 st glada prommenerare i kväll på stadeb´ns gator, men saknade dig och dina vovvar allt.



Kram

Lotta med Lapparna...

2009-02-03 @ 22:09:06
Postat av: Marie G

Hej Tessan Ja i bland ska man ha tur. Får ont i magen när jag tänker på vad som skulle kunnat hända....Ha det bra hälsar Marie

2009-02-04 @ 10:10:53
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan Lotta, ja mina stackars hundar hade behövt stadspromisen. Nu blev det stallet i stället ha,ha,ha...Hoppas kunna gå nästa vecka.

Kram från Marie & sheltieligan

2009-02-04 @ 10:12:10
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0