Trizz testar nytt foder

På mässan i helgen så fick man köpa 3 kg foder för 30:- så då passade jag på....Fick tipset att detta foder "garanterat" skulle falla superkräsna Trizz i smaken....Ähhh?! Ok jag testar väl då...Känns som om man är lite desperat efter att hitta ett foder som hon äter mer än i några dagar...

Har nu provat detta foder sedan mässan & jag började med att blanda det med Eukanuban. Alla bitar från det nya åt hon upp medans det "gamla" låg prydligt urplockade utanför matskålen. Nåja hon äter ju det mesta i en dag eller så. Men....nu har hon faktiskt ätit fodret sedan i lördagskväll...Så kanske kanske det är ngt som fallit damen i smaken. Men ännu kan jag inte ropa Hej!



Ngn som har erfarenhet av det här fodret??

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-12-17 @ 07:50:05
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Marie G

Tack det samma:)

2009-12-19 @ 07:30:34
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0