SNÖ!!!

Äntligen får man väl säga har SNÖN kommit, gillas skarpt!

Tog en tidig morgon promis med hundarna. Var ute redan vid 7 tiden dvs vi gick medans det var mörkt. Men vad gör väl det när det är en hel del snö ute, just ingenting! Både jag & hundarna tyckte att det var härligt att få puls, hmmm i snön...Sedan var ju mitt mål att försöka gå så mkt det bara gick i djupsnön. Gillades inte lika mkt av doggsen....Varför gå i djupsnö när man kan gå i mattesfotspår?! Det tyckte i allafall tjejerna, Mille han brydde sig inte. Han gick där det doftade mest & godast oavsett hur mkt eller lite snö det var....

Gick ner till Bergvik & utmed kanalen, hundarna fick verkligen raca av sig medans jag kämpade på i snön:)
Mille & Trizz blev lite konfunderade när vi stötte på en ljuslykta gjord av snö som lös?! Ljuset flimmrade lite & det såg nog kanske spöklikt ut:) Dom hade full koll på den.....Tyvärr hade jag inte kameran med mig suck...
"Nästan" hemma stötte vi på Agneta med Staffarna Dino & Ebba, jippie tyckte Mille....jo just det Ebba löpte....Å hon tyckte Mille var sååå läcker suck....Så mötet blev kort, vi skulle ju hem & äta frukost.

Men väl hemma så bara måste jag in snabbt & hämta kameran. Man bara måste ju passa på att fota medans det fortfarande finns ngn snö kvar. Vem vet hur länge den finns kvar?!


Trizz


Breeze


Milloo

   

 
Lätta att fota tillsammans? NEJ!!!!!

   
Boll letning i snön....


Självklart hittar Breeze den:)

   

   

   

 

Njut av era hundar!

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Härliga snöbilder.

Kul med snömonsters.



Vi hörs

Kram Lotta med lapparna

2009-12-19 @ 13:37:13
URL: http://anncha0117.spaces.live.com/
Postat av: Marie G

Kollade in dina snömonster:) Läckra var dom!

Å jag är fortfarande hundfri....Men snön kanske ligger kvar så att vi kan ta en snöpromis framöver. Eller en skidtur...

Kramis

2009-12-21 @ 08:43:53
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0